fredag 27 september 2013

Nice to sweet you



Nyheter i godishyllan lockar alltid mig! Dessa kommer från Lindt och finns i 4 smaker och 2 storlekar. Hade ju såklart velat köpa på mig alla sorter, men Lindt´s choklad är ju inte den billigaste. De små förpackningarna ligger på 39 g och kostar 9,90 å de stora på 100 g får man casha upp 20 kr för. Hur som, jag valde ut den jag tyckte lät snarrigast, så valet föll på Cookies and Cream. Den var klart godkänd, lite crunchigt med kakorna däri, men nja...Har ju andra favoriter (läs M&M,hehe) så köper hellre det! Men vill ändå gärna prova dom andra! Och förpackningarna är ju fina med sina små texter, "I´ll make your tummy yummy" bl.a! Kul att köpa som gåbort-present, kanske sticka ner i en korg fylld med ost, kex och vin?




På bilden den sorten jag provade. Gulligt med olika stämplar på varje chokladbit! "Nice to sweet you"...

Have a really chocolicious weekend folks! I will!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar