tisdag 28 januari 2014

K25




Har hittat ett nytt, ballt foodcourt i Stockholm! I höstas på vår årliga housemother-weekend gjorde vi ett besök här för att äta lite shoppinglunch. Inredningen är lite rå och industriell och det finns 11 restauranger och caféer, som synes på listan ovan. Något för alla smaker! Själv älskar jag ju o prova nya maträtter, så jag passade på att testa dumplings på Beijing 8. Jag köpte en lunchbox, vilket innebär 9 dumplings av samma smak, glasnudlar och en sås. Fläsk shiitake hette mina dumplings och såsen, som var suuupergod, var plommon och ingefära. Mycket gott alltihop! Man kan också välja att köpa sina dumplings tre och tre, så får man prova olika smaker! Kolla in menyn på K25´s sida! Hit kommer jag igen, det finns ju 10 till matställen å testa! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar